شارژ تلفن همراه با آهنربا!
شارژ سيم كارت ايرانسل
شارژ سیم کارت های اعتباری ایرانسل، سيمكارت رایتل، همراه اول و تالیا- پرداخت آنلاین قبض -شارژ وايمكس

دانشمندان با کمک نیروی مغناطیسی موجود در آهنربا توانستند شیوه جدیدی برای شارژ کردن گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها ابداع کنند.

 
شارژ از طریق القا به کمک میدانهای مغناطیسی قدرت بسیار بالایی دارند، ولی در عین حال برد کمی نیز دارند و آهنرباها در شارژ کردن گوشی های موبایل بسیار کاربردی هستند. زمین به تنهایی یکی از بزرگ ترین منابع به منظور تامین مغناطیس لازم برای چنین شارژرهایی است.
 
بر اساس اطلاعات سایت پی سی ورلد، این را هم باید اضافه کنیم شارژرهای کوچک القایی نمی تواند گوشی شما را به تنهایی برایتان شارژ کنند. با این که سیستم‌های شارژ القایی که تا به حال ساخته شده است بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و کار با آنها آسان است، اما مشکل طول برد آنها همچنان وجود دارد.
 
چنین فناوریهایی قابلیتهای بسیاری برای پیشرفت دارد به همین سبب حاصل چند دهه تحقیقات در زمینه این فناوری‌ها این است که انرژی را بدون نیاز به سیم جابجا کنیم.


شارژ اینترنتی سیمکارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 22 تير 1392برچسب:شارژ,تلفن همراه,آهنربا,گوشي,
ارسال توسط نوري
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 138
بازدید ماه : 759
بازدید کل : 94485
تعداد مطالب : 172
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

شارژ اینترنتی سیمکارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول) در فروشگاه شارژ همراه شارژ اینترنتی سیمکارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول) در فروشگاه شارژ همراه شارژ اینترنتی سیمکارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول) در فروشگاه شارژ همراه شارژ اینترنتی سیمکارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول) در فروشگاه شارژ همراه شارژ اینترنتی سیم کارت های اعتباری (رایتل، ایرانسل، تالیا، همراه اول) در فروشگاه شارژ همراه

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
My title page contents